M.E.DOC ЗАРПЛАТА
«M.E.Doc Зарплата» — це модуль програми «M.E.Doc», який автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників малих і середніх підприємств, а також всі процеси обліку та управління персоналом. Він призначений для підприємств різної сфери діяльності з чисельністю до 500 співробітників.
Модуль «Зарплата» надасть у Ваше розпорядження перелік типових видів оплат, фондів та їх нарахувань, комплекти всіх необхідних звітів, які сформовані з урахуванням вимог контролюючих органів.
Зауважимо, що повноцінна робота модуля «Зарплата» можлива при наявності модуля «Звітність».
За допомогою модуля «M.E.Doc Зарплата» Ви зможете:
- створювати і вести особисті картки співробітників, в яких міститься вся необхідна інформація про них;
- вести розрахункові листи співробітників (з урахуванням одноразових премій, доплат, відпускних, лікарняних);
- розраховувати нарахування до фондів, як підприємства в цілому, так і окремо по кожному працівнику;
- формувати документи для переказу виплат та аліментів на особисті рахунки співробітників у банку;
- зберігати розрахункові листи за поточний рік і всі минулі періоди.
При цьому модуль «M.E.Doc Зарплата» автоматично:
- розраховує заробітну плату згідно із чинним законодавством (в розрізі окремих підрозділів та по підприємству в цілому);
- перераховує заробітну плату по кожному співробітнику з урахуванням графіка його роботи;
- перераховує суми утримань та відрахувань до фондів за попередні періоди при зміні законодавства України,
- заповнює розрахункові відомості на основі даних з особових карток і розрахункових листів;
- заповнює звіти (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на підставі зарплатних даних.
Для консультації щодо модуля “Зарплата” телефонуйте (067) 361-11-10.